• wybierz język

B2B wydrukuj stronę:

Business to Business


Na bazie 20-letniego doświadczenia wydawniczego grupy Media Service Zawada powstał dział B2B, który łączy zalety agencji reklamowej i wydawnictwa. W ramach działań B2B oferujemy Państwu:

– kompleksowe rozwiązania reklamowe na płaszczyźnie BTL,
– przygotowanie koncepcji wydawniczych,
– przygotowanie aplikacji mobilnych w postaci e-booków,
– produkcję dodatków premium w postaci płyt DVD i CD, książek, kolorowanek itp.

Pomożemy dobrać właściwe narzędzia promocyjne, które zwiększą sprzedaż Państwa produktów. Przygotujemy również plan działań reklamowych gwarantujący uzyskanie optymalnych efektów.

Dysponujemy sprawdzonymi rozwiązaniami, które dopasujemy do Państwa potrzeb. Możemy wykreować postać związaną ściśle z Państwa marką lub jeśli taka postać istnieje, stworzyć publikację z jej przygodami.

Klientom korzystającym z naszych produktów premium zapewniamy wsparcie w postaci reklamy tradycyjnej i interaktywnej (gry edukacyjne, zagadki, łamigłówki) na łamach naszych czasopism drukowanych i e-magazynów.

Przykładami na to, jak skutecznie możemy działać, jest współpraca promocyjna z klientami korporacyjnymi, m.in. firmami NOWA ITAKA, Coca-Cola, Nestlé Polska czy Danone, oraz wydawcami prasowymi, takimi jak Agora czy Bauer.

Jeżeli są Państwo zainteresowani kompleksową obsługą promocyjną, zapraszamy!

Dział B2B:
Małgorzata Krysztopa
e-mail:

Projekt katalogu Klub Przyjaciół ITAKI

Projekt katalogu prezentujący ofertę wakacyjną dla rodzin to spójna, autorska koncepcja łącząca część prospektową z atrakcjami dla dzieci. W publikacji odnaleźć można nie tylko praktyczne informacje dotyczące cen i hoteli, ale również atrakcyjne łamigłówki nawiązujące do bohaterów popularnej kreskówki „Scooby-Doo!”. Narracja oraz grafika utrzymane są w charakterze bajki i wykonane na zlecenie NOWA ITAKA. Całość konceptu oraz skład techniczny zostały przygotowane przez zespół redakcyjny Media Service Zawada. Ofertę Klienta dodatkowo wspiera niestandardowa akcja promocyjna w postaci programu lojalnościowego dla czytelników magazynu „Scooby-Doo!” prezentowana również w kampanii telewizyjnej i internetowej. Dodatkowy element współpracy stanowi zakup prenumeraty magazynu „Scooby-Doo!”. Jest to idealne dopełnienie spójnej komunikacji oraz bonus dla klientów NOWEJ ITAKI, którzy skorzystają z oferty zawartej w katalogu Klubu Przyjaciół Itaki Lato 2015. Sprzedaż premiowana znacząco wpływa na liczbę zakupów impulsowych. Atrakcyjna oferta zakupu prenumeraty magazynu oraz nakładu książek opartych na najpopularniejszych licencjach dla dzieci przygotowywana jest indywidualnie i dostosowana do potrzeb Klienta.


Nowość w ofercie - e-book

Urządzenia mobilne odpowiadają już za 60 proc. całego czasu spędzonego przez użytkowników w sieci. Ponad połowa tego czasu przeznaczana jest na korzystanie z aplikacji. W z związku z tym oferujemy możliwość stworzenia aplikacji mobilnej od podstaw lub w oparciu o materiały klienta. Oferta zawiera wprowadzenie aplikacji do e-kiosków. Przykład: e-book Świnka Peppa – dwa tryby poznawania bajki: czytanie (samodzielne)
i słuchanie (lektor)oraz liczne interaktywne zabawy (puzzle, memo, kolorowanki itp.)


Projekty niestandardowe dla Nestlé

Miniksiążeczki „Ortografia na Wesoło” oraz „English ABC” dołączane były in-pack do płatków śniadaniowych Nestlé. Książeczki po rozłożeniu tworzą wielostronicową harmonijkę pełną kolorowych obrazków. Każda dotyczy innej litery, a wszystkie części składają się na rozbudowany słownik obrazkowy. Projekty „Ortografia na Wesoło” i „English ABC” to zabawa edukacyjna połączona z programem lojalnościowym.